Nu am chef azi….

heart

   „Nu am deosebit niciodata iubirea de cuplu de aceea care se naste intre prieteni. Calitativ, mi se par foarte apropiate. Consider la fel de valoroase iubirile scurte, intilnirile puternice, de tipul blitz-krieg, in care oamenii se devoreaza, se consuma, produc o combustie foarte speciala si se despart; imi plac situatiile in care oamenii se despart cu loc de buna-ziua desi, daca iubirea este foarte mare, nu mai incape buna-ziua. „

De aici

  Citeam asta in urma cu aproape o saptamana.

” Daca m-ai fi intrebat in urma cu o saptamana daca azi am mai fi fost impreuna ti-as fi raspuns ‘DA!’ , doar era vorba de o saptamana. Vezi, as fi gresit… ” 🙂

   Acum stau si citesc horoscoape pe net, nu am chef de invatat, am chef sa imi spal hainele, sa scriu si sa ma uit la filme, am chef sa ies in racoarea de afara si sa inspir profund,  ma doare un premolar, pe stanga, ma dor si ochii, chiar nu stiu de ce, mai tarziu va veni Joahna pe la mine. Imi trece prin cap sa te sun. Sa iti trimit un sms in care sa iti urez bafta la exmenul de maine, in care sa te invit la o plimbare prin parc. Printr-un parc in care nu am fost pana acum. Incerc totusi sa ma abtin. Daca tu nu faci nimic, eu de ce as face ceva? Daca tu imi arati ca nu iti pasa, eu de ce sa iti arat ca imi pasa? Pentru ca eu am gresit. Eu am gresit prima dar nu numai eu am gresit.

  Stiu ca vom mai vorbi. Stiu ca ne vom mai intalni. Stiu si ca ne vom impaca… probabil.

Lasă un comentariu